tag:blogger.com,1999:blog-860626362805319776.post2645102627607290472..comments2017-05-04T06:45:29.923-07:00Comments on s/y Charlotta: Peräsimen irrotusMarkohttp://www.blogger.com/profile/03059694690767267534noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-860626362805319776.post-35108818689187949452014-04-04T02:09:29.206-07:002014-04-04T02:09:29.206-07:00Mitenköhän voisin varmistua tuosta vettymisestä? L...Mitenköhän voisin varmistua tuosta vettymisestä? Laiturissa peräsimen yläosa mukaanlukien akselin liitoskohta on vedenpinnan yläpuolella. Ts. rakenne ei ole yhtä herkkä vettymään kuin muissa veneissä. Ulkoisesti peräsin on varsin hyvinvoivan näköinen. Antaako kosteusmittarin riittävän luotettavan tiedon? Markohttps://www.blogger.com/profile/03059694690767267534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-860626362805319776.post-70225260752902134632014-04-04T01:32:28.598-07:002014-04-04T01:32:28.598-07:00"Itse peräsimen paino yllätti". Jos on a..."Itse peräsimen paino yllätti". Jos on alkuperäinen peräsin niin aivan varmasti on vettynyt sisältä. Kun nyt peräsin on irti niin teet sen homman kunnolla - peräsin halki vaikka sillä Feinillä, huolellinen kuivaaminen, akselin tartuntojen tarkistus / mahdollinen uudelleen laminointi ja uudet (epoksi) väliaineet sisään. Vanha vettynyt peräsin on turvallisuusriski, esimerkkejä löytyy kun hieman kyselee. Ja kuvitettuja ohjeita projektista löytyy netistä.Anonymousnoreply@blogger.com